08.11.2018

Інформація про використання коштів бюджету Ренійського району з 01 листопада по 08 листопада 2018 року

І. Бюджет Ренійського району

 

             За період з 01 листопада по 08 листопада 2018 року до загального фонду бюджету Ренійського району надійшло податків і зборів в сумі  1 860,4 з них найбільші обсяги надходжень по:

 

- податку на доходи фізичних осіб – 1 190,9 тис. грн.;

- плати за землю – 89,7 тис. грн.;

- единого податку – 437,5 тис. грн.;

- акцизний податок­­ – 96,9 тис. грн.;

- адміністративні збори та платежі – 38,5 тис.. грн.

 

Надійшло міжбюджетних трансфертів у сумі 12 874,1 тис. грн., з них:

 

-          освітня субвенція – 2 356,5 тис. грн.;

-          медична субвенція – 930,5 тис. грн.;

-          дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров`я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету – 1 507,4 тис. грн.;

-          надання субвенції на виплату допомоги сім`ям з дітьми, малозабезпеченим сім`ям, особам, які не мають права на пенсію, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, тимчасової державної допомоги дітям, тимчасової державної соціальної допомоги – 5 914,4 тис. грн.;

-          надання субвенції на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного – 31,5 тис. грн.;

-          надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 4,13 тис. грн.;

-          надання субвенція на здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров`я за рахунок коштів медичної субвенції – 17,9 тис. грн.;

-          надання субвенція на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 152,3 тис. грн.;

-          надання субвенція на утримання об`єктів спільного користування чи ліквідацію негативних наслідків діяльності об`єктів спільного користування – 11,6 тис. грн.;

-          інші субвенції з місцевого бюджету – 1947,9 тис. грн.

 

 Спеціального фонду з урахуванням трансфертів надійшло – 2 626,8 тис. грн.

 

 

Проведено фінансування видатків  у сумі  6 248,7  тис. грн. у тому числі:

 

-          загальний фонд – 4 760,7 тис. грн.; 

-          спеціальний фонд – 1 488,0 тис.грн.

 

                          З них профінансовано на:

 

-          виплату заробітної плати з нарахуванням –  84,6  тис. грн;

 

-          оплату продуктів харчування – 102,6 тис.грн; 

 

-          оплату енергоносіїв – 1 129,8 тис. грн.

 

-          виплати соціального забезпечення (інші виплати населенню) – 84,2 тис. грн., у т.ч.;

 

-          Централізовані заходи з лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет – 50,7 тис. грн.;

 

-          Відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань – 32,2  тис. грн.;

 

-          Компенсаційні виплати на пільговий проїзд автомобільним транспортом окремим категоріям громадян – 1,3 тис. грн.

 

 

поточні трансферти органам державного управління –  2 334,2  тис. грн.

     у т.ч. субвенція на фінансування дошкільної освіти та закладів культури – 1 923,2 тис. грн., з них:

 

  • Міська рада – 924,7тис. грн..
  • Долинська сільська рада – 123,9 тис. грн..;
  • Котловинська сільська рада – 129,9 тис. грн..;
  • Лиманська сільська рада – 123,8 тис. грн..;
  • Нагірненська сільська рада – 112,7 тис. грн..
  • Новосільська сільська рада – 198,3 тис. грн..;
  • Орлівська сільська рада – 156,5 тис. грн..;
  • Плавнівська сільська рада – 153,4 тис. грн..

 

 

Капітальні видатки –  1 422,0 тис. грн.

 

      Фінансування установ охорони здоров’я -  712,7 тис. грн.

 

 

ІІ. Районний бюджет

                      За період з 25 жовтня по 01 листопада 2018 року до загального фонду районного бюджету надійшло податків і зборів в сумі 1 197,1 тис. грн., з них найбільші обсяги надходжень по:

 

-          податку на доходи фізичних осіб – 1 190,9 тис. грн.;

-           адміністративні збори та платежі – 6,2 тис. грн.

 

Надійшло міжбюджетних трансфертів у сумі 10 951,0 тис. грн., з них:

 

-          освітня субвенція – 2 356,5 тис. грн.;

-          медична субвенція – 930,5 тис. грн.;

-          дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров`я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету – 1 507,4 тис. грн.;

-          надання субвенції на виплату допомоги сім`ям з дітьми, малозабезпеченим сім`ям, особам, які не мають права на пенсію, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, тимчасової державної допомоги дітям, тимчасової державної соціальної допомоги – 5 914,4 тис. грн.;

-          надання субвенції на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного – 31,5 тис. грн.;

-          надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 4,13 тис. грн.;

-          надання субвенція на здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров`я за рахунок коштів медичної субвенції – 17,9 тис. грн.;

-          надання субвенція на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 152,3 тис. грн.;

-          надання субвенція на утримання об`єктів спільного користування чи ліквідацію негативних наслідків діяльності об`єктів спільного користування – 11,6 тис. грн.;

-          інші субвенції з місцевого бюджету – 24,7 тис. грн.

 

 

Спеціального фонду з урахуванням трансфертів надійшло – 1 209,3 тис. грн.

 

      Проведено фінансування видатків  в сумі  5 246,5 тис. грн. у тому числі:

   -    загальний фонд – 3 894,9 тис. грн.;

   -    спеціальний фонд – 1 351,6 тис. грн..

 

З них профінансовано на:

 

 Оплата енергоносіїв – 922,6  тис. грн.;

  • Районна рада Ренійського району  (Надання спеціальної освіти школами естетичного виховання (музичними, художніми, хореографічними, театральними, хоровими, мистецькими) – 31,3 тис. грн.; Забезпечення діяльності бібліотек – 15,1 тис. грн.; Забезпечення діяльності музеїв i виставок – 5,0 тис. грн.; Забезпечення діяльності палаців i будинків культури, клубів, центрів дозвілля та iнших клубних закладів – 43,2 тис. грн.; Забезпечення діяльності інших закладів в галузі культури і мистецтва – 7,1 тис. грн. ) – 101,7 тис. грн.
  • Районна державна адміністрація Ренійського району (Надання загальної середньої освіти загальноосвітніми навчальними закладами ( в т. ч. школою-дитячим садком, інтернатом при школі), спеціалізованими школами, ліцеями, гімназіями, колегіумами – 818,4 тис. грн.) – 818,4 тис. грн..
  • Управління соціального захисту населення Ренійської РДА(Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв`язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю-2,5 тис. грн..) – 2,5 тис.грн..

 

Виплати соціального забезпечення (інші виплати населенню) – 84,2 тис. грн., у т.ч.;

 

  • Централізовані заходи з лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет – 50,7 тис. грн.
  • Відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань – 32,2  тис. грн.;

 

  • Компенсаційні виплати на пільговий проїзд автомобільним транспортом окремим категоріям громадян – 1,3 тис. грн

 

 

поточні трансферти органам державного управління –  1 962,8  тис. грн.

  у т.ч. субвенція на фінансування дошкільної освіти та закладів культури – 1 923,2 тис. грн., з них:

 

  • Міська рада – 924,7тис. грн..
  • Долинська сільська рада – 123,9 тис. грн..;
  • Котловинська сільська рада – 129,9 тис. грн..;
  • Лиманська сільська рада – 123,8 тис. грн..;
  • Нагірненська сільська рада – 112,7 тис. грн..
  • Новосільська сільська рада – 198,3 тис. грн..;
  • Орлівська сільська рада – 156,5 тис. грн..;
  • Плавнівська сільська рада – 153,4 тис. грн..

 

 

 

        Капітальні видатки – 1 390,8  тис. грн.

 

      Фінансування установ охорони здоров’я -  712,7 тис. грн.