22.03.2018

Інформація про використання коштів бюджету Ренійського району З 15 березня по 22 березня 2018 року

За період з 15 березня по 22березня 2018 року до загального фонду зведеного бюджету Ренійського району надійшло податків і зборів в сумі 2406,5 тис. грн., з них найбільші обсяги надходжень по:

 

- податку на доходи фізичних осіб – 810,7 тис. грн.;

- плати за землю – 591,4 тис. грн.;

- єдиного податку –155,8 тис. грн.;

- акцизний податок­­ – 782,9 тис. грн.;

 

Надійшло з державного бюджету міжбюджетних трансфертів у сумі  608,3 тис. грн., з них:

     

-       Базова дотація  - 443,0 тис.грн;

        -    Субвенція з місцевого бюджету на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), управління -  165,3 тис.грн;

Проведено фінансування видатків  в сумі 1913,730 тис. грн. у тому числі:

-          загальний фонд – 1821,843 тис. грн.;

-          спеціальний фонд – 91,890 тис.грн.

 

 

                          З них профінансовано на:

 

-          виплату заробітної плати з нарахуванням – 51,870 тис.грн;

-          продукти харчування – 44,439 тис.грн; 

-    оплату енергоносіїв – 269,215 тис. грн.;

      -    субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям) – 366,225 тис. грн..;

      -  виплати соціального забезпечення(виплата допомоги та інші виплати населенню)-616,089                      тис.грн.

 

Районний бюджет

         За період з 15 березня по 22 березня 2018 року до районного бюджету  надійшло податку та збору на доходи фізичних осіб у сумі 810,7 тис. грн.

 

 

Надійшло з державного бюджету міжбюджетних трансфертів у сумі  608,3 тис. грн., з них:

   

-       Базова дотація  - 443,0 тис.грн;

        -    Субвенція з місцевого бюджету на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), управління -  165,3 тис.грн;

 

      Проведено фінансування видатків  в сумі 1312,700 тис. грн. у тому числі:

   -    загальний фонд – 1220,808 тис.грн;

   -    спеціальний фонд – 91,890 тис.грн.

 

З них профінансовано на :

 

-          продукти харчування – 35,000 тис.грн.;

-          оплату енергоносіїв – 116,094 тис. грн.;

      -  виплати соціального забезпечення(виплата допомоги та інші виплати населенню)-616,089                     тис.грн.