14.06.2018

Інформація про використання коштів бюджету Ренійського району З 7 червня по 14 червня 2018 року

І. Бюджет Ренійського району

 

             За період з 7 червня по 14 червня 2018 року до загального фонду бюджету Ренійського району надійшло податків і зборів в сумі  1 158,8 тис. грн., з них найбільші обсяги надходжень по:

 

- податку на доходи фізичних осіб – 867,5 тис. грн.;

- плати за землю – 71,3 тис. грн.;

- єдиного податку –91,9 тис. грн.;

- акцизний податок­­ – 81,8 тис. грн.;

- адміністративні збори та платежі – 44,0

 

Надійшло міжбюджетних трансфертів у сумі 9 776,8 тис. грн., з них:

 

Базова дотація – 443,0 тис. грн.

 

Дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров`я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету – 1159,5 тис.грн.

 

Субвенції  з державного бюджету місцевим бюджетам – 7 248,1 тис. грн., у тому числі:

 

Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам – 5 906,9 тис. грн.,

Медична субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам – 1 341,2 тис. грн.

 

 

Субвенції з місцевих бюджетів іншим місцевим бюджетам – 926,2 тис. грн., з них:

 

- субвенція з місцевого бюджету на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій) - 609,7 тис. грн.;

 

- субвенція з місцевого бюджету на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 134,3 тис.грн.;

 

- субвенція з місцевого бюджету на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу – 38,3тис.грн.;

 

- субвенція з місцевого бюджету на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 82,7 тис.грн.;

 

- субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров`я за рахунок коштів медичної субвенції – 54,7 тис.грн.;

 

 - субвенція з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 4,1 тис.грн.;

 

- субвенція з місцевого бюджету на утримання об`єктів спільного користування чи ліквідацію негативних наслідків діяльності об`єктів спільного користування – 2,4 тис. грн.;

 

 

Проведено фінансування видатків  у сумі 10 857,3 тис. грн. у тому числі: 

-          загальний фонд – 10 789,0 тис. грн.;

-          спеціальний фонд – 68,3  тис.грн.

 

                          З них профінансовано на:

 

-          виплату заробітної плати з нарахуванням –  3 529,7 тис. грн;

 

-          оплату медикаментів – 1,5 тис.грн.;

 

-          оплату продуктів харчування – 117,7 тис.грн; 

 

-     оплату енергоносіїв – 44,2 тис. грн.;

 

      -     виплати соціального забезпечення (інші виплати населенню) – 6247,1 тис.грн., у т.ч.;

  • Відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань – 2,2  тис. грн.;
  • Надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг окремим категоріям громадян відповідно до законодавства – 226,7 тис. грн.;
  • Надання субсидій населенню для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 332,7 тис. грн.;
  • Надання субсидій населенню для відшкодування витрат на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу – 134,3 тис. грн.;
  • Компенсаційні виплати на пільговий проїзд автомобільним транспортом окремим категоріям громадян – 0,6 тис. грн.;
  • Надання допомоги у зв`язку з вагітністю і пологами – 8,4 тис. грн.;
  • Надання допомоги при усиновленні дитини – 7,7 тис. грн.;
  • Надання допомоги при народженні дитини – 1354,1 тис. грн;
  • Надання допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування 219,7 тис. грн.;
  • Надання допомоги на дітей одиноким матерям – 822,4 тис. грн.;
  • Надання тимчасової державної допомоги дітям – 11,6 тис. грн.;
  • Надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям – 1884,7 тис. грн.;
  • Надання державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю – 685,8 тис. грн.;
  • Надання державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю, державної соціальної допомоги на догляд – 262,5 тис. грн.;
  • Надання допомоги по догляду за особами з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу – 170,3  тис. грн.;
  • Надання тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату – 10,7 тис. грн.;
  • Надання щомісячної компенсаційної виплати непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за особою з інвалідністю I групи, а також за особою, яка досягла 80-річного віку – 12,5 тис. грн.;
  • Надання соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги – 3,8 тис. грн.;
  • Виплата державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім`ях, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитяч – 38,3 тис. грн.;
  • Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення – 58,2 тис. грн.;

 

 

Поточні трансферти  - 2,380 тис. грн.

 

 

ІІ. Районний бюджет

         За період з 7 червня по 14 червня  2018 року до районного бюджету  надійшло податку та  збору на доходи фізичних осіб у сумі 867,5 тис. грн.

 

 

Надійшло міжбюджетних трансфертів у сумі 9 776,8 тис. грн., з них:

 

Базова дотація – 443,0 тис. грн.

 

Дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров`я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету – 1159,5 тис.грн.

 

Субвенції  з державного бюджету місцевим бюджетам – 7 248,1 тис. грн., у тому числі:

 

Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам – 5 906,9 тис. грн.,

Медична субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам – 1 341,2 тис. грн.

 

 

Субвенції з місцевих бюджетів іншим місцевим бюджетам – 926,2 тис. грн., з них:

 

- субвенція з місцевого бюджету на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій) - 609,7 тис. грн.;

 

- субвенція з місцевого бюджету на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 134,3 тис.грн.;

 

- субвенція з місцевого бюджету на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу – 38,3тис.грн.;

 

- субвенція з місцевого бюджету на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 82,7 тис.грн.;

 

- субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров`я за рахунок коштів медичної субвенції – 54,7 тис.грн.;

 

 - субвенція з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 4,1 тис.грн.;

 

- субвенція з місцевого бюджету на утримання об`єктів спільного користування чи ліквідацію негативних наслідків діяльності об`єктів спільного користування – 2,4 тис. грн.;

 

 

 

      Проведено фінансування видатків  в сумі  10 178,4 тис. грн. у тому числі:

   -    загальний фонд – 10 146,5 тис.грн;

   -    спеціальний фонд – 31,9  тис.грн.

 

З них профінансовано на :

виплату заробітної плати з нарахуванням –3 102,5 тис. грн.:

  • Відділ освіти, молоді та спорту Ренійської районної адміністрації (Надання загальної середньої освіти загальноосвітніми навчальними закладами ( в т. ч. школою-дитячим садком, інтернатом при школі), спеціалізованими школами, ліцеями, гімназіями, колегіумами –2 722,5 тис.грн., надання позашкільної освіти позашкільними закладами освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми – 138,0 тис. грн., Методичне забезпечення діяльності навчальних закладів – 27,0 тис. грн.; Забезпечення діяльності інших закладів у сфері освіти – 123,5 тис. грн.; утримання та навчально-тренувальна робота комунальних дитячо-юнацьких спортивних шкіл – 91,5  тис.грн. ) – 3102,5  тис. грн.;

 

оплату продуктів харчування – 28,1  тис. грн.:

  • Відділ освіти, молоді та спорту Ренійської районної адміністрації (Надання загальної середньої освіти загальноосвітніми навчальними закладами ( в т. ч. школою-дитячим садком, інтернатом при школі), спеціалізованими школами, ліцеями, гімназіями, колегіумами –28.1 тис. грн.) – 28,1 тис. грн;

 

оплату енергоносіїв – 1,7  тис. грн.;

  • Відділ освіти, молоді та спорту Ренійської районної адміністрації (Надання загальної середньої освіти загальноосвітніми навчальними закладами ( в т. ч. школою-дитячим садком, інтернатом при школі), спеціалізованими школами, ліцеями, гімназіями, колегіумами –0,7 тис. грн.) – 0,7 тис. грн..;
  • Управління соціального захисту населення Ренійської районної адміністрації (Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв`язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю – 0,9 тис. грн., Утримання та забезпечення діяльності центрів соціальних служб для сім`ї, дітей та молоді – 0,1.) – 1,0  тис. грн..

 

  •  виплати соціального забезпечення (інші виплати населенню) – 6200,6 тис. грн., у т.ч.;

 

-          Відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань – 2,2 тис. грн.;

-    Надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг окремим категоріям громадян відповідно до      законодавства – 226,7 тис. грн.;

-    Надання субсидій населенню для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 332,7 тис. грн.;

-    Надання субсидій населенню для відшкодування витрат на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу – 134,3 тис. грн.;

-    Компенсаційні виплати на пільговий проїзд автомобільним транспортом окремим категоріям         громадян – 0,6 тис. грн.;

-    Надання допомоги у зв`язку з вагітністю і пологами – 8,4 тис. грн.;

-    Надання допомоги при усиновленні дитини – 7,7 тис. грн.;

-   Надання допомоги при народженні дитини – 1354,1 тис. грн;

-   Надання допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування - 219,7 тис. грн.;

-   Надання допомоги на дітей одиноким матерям – 822,4 тис. грн.;

-   Надання тимчасової державної допомоги дітям – 11,6 тис. грн.;

-   Надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям – 1884,7 тис. грн.;

-   Надання державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю – 685,8 тис. грн.;

-   Надання державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю, державної соціальної допомоги на догляд – 262,5 тис. грн.;

-   Надання допомоги по догляду за особами з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу – 170,3  тис. грн.;

-   Надання тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату – 10,7 тис. грн.;

-    Надання щомісячної компенсаційної виплати непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за особою з інвалідністю I групи, а також за особою, яка досягла 80-річного віку – 12,5 тис. грн.;

-    Надання соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги – 3,8 тис. грн.;

-          Виплата державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім`ях, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у38,3 тис. грн.;

-          Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення – 11,7 тис. грн..

 

  

 

 

 

 Фінансування установ охорони здоров’я- 761,8 тис. грн.