16.03.2017

Аналітична довідка про стан роботи зі зверненнями громадян що надійшли до районної держадміністрації та органів місцевого самоврядування Ренійського району у 2016 році.

Протягом 2016 року до райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району надійшло 3641 звернень громадян, що на 1091 звернення більше  ніж за аналогічний період 2015 року.

Переважну кількість звернень громадян розглянуто міською радою - 1589 звернень

(43,5%)

До сільських рад району надійшло - 1446 звернень, або 40 % від загальної кількості звернень;

До районної ради – 96 звернення (2,5%);

До районної держадміністрації надійшло 510 звернень або 14% (у 2015 р. - 440). З яких 130  на особистому прийомі голови та заступників голови райдержадміністрації, 368 звернення надійшло поштою.

Кількість звернень з вищих органів влади складає 12 проти 12 у 2015 році.

Питання, які піднімають мешканці району до вищих органів влади це : соціального захисту ,охорона здоров’я, земельні, а також питання житлового та комунального характеру.

Кількість колективних звернень по району складає - 142  (у 2015 році -96 ). До райдержадміністрації протягом звітного періоду надійшло 16 колективних звернень, в яких звернулося 316 громадян.

Повторних звернень по району - 33, всі вони з питань житлово-комунального господарства та розглядалися  Ренійською  міською радою.

Всього у зверненнях громадян по району порушено 3641 питання.

Згідно статистичних даних, більшість складають питання соціального захисту складають – 922 (25%) , що на 294 звернень більше ніж у 2015 році, в основному це питання надання  житлово-комунальної субсидії, матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення.

 Питання аграрної політики і земельних відносин 884 або 24 %, що на 207 звернень більше  ніж у 2015році.

Значну кількість становлять питання житлові та комунального господарства складають – 810(22 %), що на 308 звернень більше ніж у 2015 році, найбільша кількість таких питань порушувалась у зверненнях, що надійшли до міськсільвиконкомів.

Також значну кількість складають звернення з питань економічної, цінової інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва – 203 (або 5%) звернень громадян. Незначну кількість складають всі інші питання.

У 2016 році від пільгової категорії громадян надійшло 714 звернень проти 397– у 2015, від пенсіонерів – 1134 звернення (651 - у 2015 р.).

 

Протягом 2016 року, Ренійською райдержадміністрацією на розгляд отримано 808 (266 – у 2015 році) звернень що надійшли на Урядову гарячу лінію від мешканців Ренійського району, з яких: 545 звернень розглянуто вирішені по суті або наданні роз’яснення , 263 звернення станом на 1 січня, знаходяться в стадії розгляду. Переважна більшість розглянуті управлінням соціального захисту населення Ренійської райдержадміністрації. В основному ці звернення стосуються питань призначення субсидій на послуги ЖКГ , державної допомоги сім’ям з дітьми, надання матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення. Також на урядову гарячу лінію надійшла незначна кількість звернень з інших питань.

Продовжується робота “телефону довіри”, інформація оприлюднюється у районній газеті та інформаційному порталі, по необхідності поновлюється. Протягом 2016 року на “телефон довіри” надійшло 56 звернення, які стосувались стосуються питань призначення субсидій на послуги ЖКГ. Звернення що надходять на «телефон довіри» по можливості оперативно вирішуються, вразі якщо питання не входить до компетенції райдержадміністрації, заявникові  надаються роз’яснення та контакти для звернення до компетентних органів.

У райдержадміністрації щотижня проводяться “прямі телефонні лінії”. Всього таких з початку року проведено – 65, в яких звернулось 155 громадян.

 

На виконання Указу Президента від 07 лютого 2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування “ районною державною адміністрацією розроблено ряд заходів, які затверджені розпорядженням голови від 06.03.2008 №105/А-2008. Функціонує постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян, та розпорядженням голови від 11.06.2008 №272/А-2008 затверджено Положення про неї. Проводяться засідання комісії, на яких розглядаються найбільш проблемні звернення та звернення що надходять з вищих органів влади. У звітному періоді відбулося 12 засідань комісії. На засідання запрошуються заявники, що підвищує результативність у вирішенні питань та попереджує виникнення повторних звернень.

Розпорядженням від 28.12.2015 року № 413/А-2015 затверджено графік особистого прийому громадян на 2016 рік головою райдержадміністрації, його заступниками, керівниками управлінь і відділів з урахуванням вимог УПУ № 109/2008, який був опублікований на інформаційному порталі райдержадміністрації. Керівництвом райдержадміністрації проводяться виїзні прийоми громадян по селах району, що допомагає вирішувати більшість порушених питань на місцях. Протягом звітного періоду на особистих та виїзних прийомів громадян головою та його заступниками  було  прийнято 130 громадян.

Видано розпорядження голови райдержадміністрації від 28.12.2015 №414/А-2015 «Про затвердження графіку перевірок законодавства про звернення громадян та графіку проведення семінарів-навчань з питань роботи зі зверненнями громадян в Ренійському районі на 2016 рік» Відповідно до затверджених графіків проводяться перевірки додержання законодавства про звернення громадян у міськсільвиконкомах, структурних підрозділах. З головами та секретарями міськсільвиконкомів налагоджена співпраця  з даного напрямку. Проводяться Дні апарату та Дні контролю, в яких багато уваги приділяється роботі із зверненнями громадян.

У 2016 році апаратом райдержадміністрації проведено 3 семінари-навчання з секретарями міської та сільських рад, керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації та посадовими особами відповідальними за роботу зі зверненнями громадян з питань роботи зі зверненнями громадян та складання статистичної звітності по зверненням.

            Щоквартально готується звіт про звернення громадян, двічі на рік  питання розглядається на засіданні колегії райдержадміністрації, видаються відповідні розпорядження, доручення голови райдержадміністрації.

Підсумки роботи із зверненнями громадян райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району протягом 2015 року було розглянуто на засіданні колегії райдержадміністрації у січні 2016 року та видано розпорядження голови райдержадміністрації від 04.03.2016 № 51/А-2016 року «Про підсумки роботи структурних підрозділів райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування Ренійського району зі зверненнями громадян у 2015 році». Підсумки роботи зі зверненнями громадян за 1 квартал 2016 року заслуховувались на тематичній апаратній нараді у квітні 2016 року.  Також райдержадміністрацією були видані розпорядження від 28 грудня 2016 року №562/А-2016 «Про затвердження графіків прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації на 2017 рік», та № 561/А-2016 «Про затвердження графіку перевірок законодавства про звернення громадян та графіку проведення семінарів-навчань з питань роботи зі зверненнями громадян в Ренійському районі на 2017 рік.» Графіки оприлюднені на сайті райдержадміністрації та в газеті «Ренійський вісник»

Щотижня на апаратних нарадах заслуховується інформація про стан виконавської дисціплини з розгляду звернень громадян. Робота зі зверненнями громадян в райдержадміністрації знаходиться на постійному контролі.