07.02.2019

Аналітична довідка про стан роботи зі зверненнями громадян що надійшли до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування Ренійського району у 2018 році.

       Протягом 2018 року до райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району надійшло 2661 звернення громадян, що на 50 звернень більше  ніж за аналогічний період 2017 року.

       Переважну кількість звернень громадян розглянуто сільськими радами району - 1127 звернень, що складає (43%). від загальної кількості.

       До міської ради надійшло - 935 звернень, або 35 %

       До районної ради – 98 звернень (3%);

       До районної держадміністрації надійшло 501 звернення або 19% (у 2017 р. - 387). З яких 99  на особистому прийомі голови та заступників голови райдержадміністрації, 402 звернення  надійшло поштою.

       Кількість звернень з вищих органів влади складає 20 проти 13 у 2017 році.

       Питання, які піднімають мешканці району до вищих органів влади це : соціального захисту ,охорона здоров’я, земельні, а також питання житлового та комунального характеру.

       Кількість колективних звернень по району складає - 52  (у 2017 році -63 ). До райдержадміністрації протягом звітного періоду надійшло 12 колективних звернень, в яких звернулося 216 громадян.

       Повторних звернень по району – 16.

       Всього у зверненнях громадян по району порушено 2661 питань.

       Згідно статистичних даних, більшість складають питання соціального захисту складають – 790 (30%) , що на 113 звернень більше ніж  у 2017 році, в основному це питання надання  житлово-комунальної субсидії, матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення, виплата різних видів соціальної допомоги.

       Питання аграрної політики і земельних відносин 765 або 29 %, що на 105 звернень більше ніж у 2017 році.

       Значну кількість становлять питання житлові та комунального господарства складають – 543 (20 %), що на 20 звернень менше ніж у 2017 році, найбільша кількість таких питань порушувалась у зверненнях, що надійшли до міськсільвиконкомів.

       Незначну кількість складають всі інші питання.

       У 2018 році від пільгової категорії громадян надійшло 575 звернень проти 482– у 2017.

       Протягом 2018 року, Ренійською райдержадміністрацією на розгляд отримано 178 (746 – у 2017 році) звернень що надійшли на Урядову гарячу лінію від мешканців Ренійського району. Переважна більшість розглянуті управлінням соціального захисту населення Ренійської райдержадміністрації. В основному ці звернення стосуються питань призначення субсидій на послуги ЖКГ , державної допомоги сім’ям з дітьми, надання матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення. Також на урядову гарячу лінію надійшла незначна кількість звернень з інших питань.

       Продовжується робота “телефону довіри”, інформація оприлюднюється у районній газеті та інформаційному порталі, по необхідності поновлюється. Протягом 2018 року на “телефон довіри” надійшло 10 звернень, які стосувались питань призначення субсидій на послуги ЖКГ. Звернення що надходять на «телефон довіри» по можливості оперативно вирішуються, вразі якщо питання не входить до компетенції райдержадміністрації, заявникові  надаються роз’яснення та контакти для звернення до компетентних органів.

       У райдержадміністрації щотижня проводяться “прямі телефонні лінії”. Всього таких з початку року проведено – 65, в яких звернулось 70 громадян.

       На виконання Указу Президента від 07 лютого 2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування “ районною державною адміністрацією розроблено ряд заходів, які затверджені розпорядженням голови від 06.03.2008 №105/А-2008. Функціонує постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян, та розпорядженням голови від 11.06.2008 №272/А-2008 затверджено Положення про неї. Проводяться засідання комісії, на яких розглядаються найбільш проблемні звернення та звернення що надходять з вищих органів влади. У звітному періоді відбулося 12 засідань комісії.

       Розпорядженням від 22.12.2018 року № 575/А-2018 затверджено графік особистого прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації на 2019 рік. Керівництвом райдержадміністрації проводяться виїзні прийоми громадян по селах району, що допомагає вирішувати більшість порушених питань на місцях. Протягом звітного періоду на особистих та виїзних прийомах громадян головою та його заступниками  було  прийнято 99 громадян.

       У 2018 році апаратом райдержадміністрації проведено 3 семінари-навчання з секретарями міської та сільських рад, керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації та посадовими особами відповідальними за роботу зі зверненнями громадян з питань роботи зі зверненнями громадян та складання статистичної звітності по зверненням.